Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

A tenhle návrh Vás zaujal u koho? U SPD? Já jen že přesně tenhle návrh jsem četl asi 2 dny zpátky u někoho z ODS...

0 0
možnosti
MV

Děkuji moc za vaše slova. Počínání V.Krásy nás tři vozíčkáře tak namíchlo, že jsme založili petici na jeho odvolání. Za dva dny máme přes 100 podpisů. Prosím všechny podobně smýšlející o její podepsání, sdílení a rozšiřování. https://www.petice24.com/petice_za_odstoupeni_vaclava_krasy_z_vedeni_nrzp

0 0
možnosti
MK

RvRvRv Fandíte jiné straně a proto ten článek; m.j. plný nepravd o SPD.

Mne například zaujal návrh, který jsem u nikoho jiného neviděl: udělat z celé Prahy jednu zónu za přiměřeně nízký peníz a současně urychleně postavit co nejvíce záchytných parkovišť (dojíždějící za prací by měli kartu na výraznou slevu) a posílit k těm parkovištím MHD. Současné zóny jsou jen ždímání peněz a na buzeraci Pražanů.

1 0
možnosti
LB

Okamurova SPD a KSČM jsou zřejmě poslední strany, které pan Krása zatím ještě nepoctil svým členstvím. Poslancem byl od roku 1992, nejprve za OH, pak do roku 1998 za ODS, poté si oblékl stranický dres Unie svobody a vydržel v něm asi až do roku 2004.

Na komunální úrovni kandidoval za Lepší Řepy a v roce 2013 marně usiloval o křeslo v Poslanecké sněmovně PČR za KDU-ČSL. Na Piráty je už přece jen v letech, takže zbývá jen okouzlení programem SPD. Ale čím byl, tím jistě byl rád :-)

Jedna zásluha se panu Krásovi upřít nedá, do politiky přivedl Pavla Němce, který mu dělal poslaneckého asistenta, ovšem na rozdíl od pana Krásy to dotáhl až na ministra spravedlnosti.

3 2
možnosti
JJ

J88i12ř49í 38J32a51n35d50a

27. 6. 2018 18:42

A proto je potřeba o tom napsat nenávistný blog.

7 0
možnosti
FD

Koho zastupuje.Vždyť je samozvanec.

0 0
možnosti
JO

Můžete rozvést v čem konkrétně je strana SPD nenávistná? Já jsem nic nenávistného v jejich programu nenašla.

O nenávisti nejvíc křičí neomarxisté a politici pidistran, kteří se bojí o koryta.

12 2
možnosti
LB

Omylem jsem Vám dala plus. Na to, aby člověk zjistil, s čím v případě SPD má tu čest, netřeba číst volební program, stačí občas sledovat verbální projevy jejích členů.

1 2
možnosti
RM

z toho článku mám pocit, že paní autorka neudržela nervy na uzdě a plně se nám odhalila. Pro mě je podstatné vidět za prací pana Krásy výsledky. A ty má. Co máte za sebou vy?

12 2
možnosti
Foto

J63a11k92u27b 89R23o46t16h

27. 6. 2018 13:34

R^Dávám karmu a děkuji za to, že jste Krásovi a jeho momentálnímu (snad jen) šílenství nepodlehla. Jako zdravotně handicapovaný zde jasně říkám, že za mne pan Krása nemluví a rozhodně tímto nehájí má práva či potřeby.

5 7
možnosti
  • Počet článků 6
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1573x
Členka Rady hlavního města Prahy pro oblast sociální politiky a zdravotnictví ve volebním období 2018-2022.

Seznam rubrik